Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2007

Laughing at our mistakes can lengthen our own life. Laughing at someone else's can shorten it. Cullen Hightower

Ξεκινώντας το blog μου είπα ότι θα ασχοληθώ με τις κοτσάνες και τις αστείες συζητήσεις που ακούγονται συχνά γύρω μας. Έτσι, σήμερα αποφάσισα να γράψω για αυτά. Δεν είναι όμως κοτσάνες που ακούς από τους «συνήθεις υπόπτους.» Όχι. Είναι οι ατάκες που άκουσα εγώ από ανθρώπους γύρω μου. Μέσα σε 1 μόλις χρόνο! (ανησυχητικό δεν είναι?)

Έλληνες τουρίστες στο εξωτερικό.

Α. (Πάνω στο tour bus –ξέρετε από αυτά διώροφα που είναι καμπριο και κάθονται όλοι μέσα στο κρύο και βγάζουν φωτο καθώς αυτό γυρνά στα βασικά αξιοθέατα της πόλης- ανεβαίνει μια 4μελής κλασική ελληνική οικογένεια)
Κόρη: Σήμερα να καθίσουμε μπροστά (προφανώς είχε ξανανέβει στο λεωφορείο)
(με μεγάλη αφέλεια / απορία/ σάστισμα στο βλέμμα) Πάλι τα ίδια θα δούμε? (???????) (Όχι, σήμερα θα βάλουν άλλα αξιοθέατα!!!!!! Κορίτσι μου, εάν βαρέθηκες τον πύργο του Λονδίνου να τον βγάλουμε και να βάλουμε τον πύργο του Άιφελ)

Β. Ξεναγός: Ραντεβού σε μιάμιση ώρα εδώ στην πλατεία. Είναι 4, άρα στις 5:30 Τουρίστρια: Δεν είναι 4. Τρεις είναι.
Ξεναγός: Προφανώς δεν έχετε αλλάξει την ώρα στο ρολόι σας. Έχουμε μια ώρα διαφορά με την Ελλάδα. Όταν εδώ είναι 4, εκεί είναι 3
Τουρίστρια: Δεν τα καταλαβαίνω αυτά με τη διαφορά ώρας εγώ. Να είμαστε πίσω στις 4 και μισή? (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Γ. Τουρίστας α: Αυτός είναι ο ποταμός Γουαδαλκιβίρ. Από δεξιά μας τώρα είναι ο Ατλαντικός.
Τουρίστας β: Από αριστερά δεν είναι ο Ατλαντικός;
Τουρίστας α: Όχι. Από αριστερά είναι η ενδοχώρα
Τουρίστας β: Καλά. Θα ανοίξω το χάρτη και θα δω (αν είναι δυνατόν να έχει δίκιο αυτός)
Τουρίστας α: Αλήθεια λέω. 60χλμ. Από δω είναι ο Ατλαντικός.
Τουρίστας β: Μμμμμ, και σιγά τον Ατλαντικό. Η Αφρική είναι. Ευθεία κάτω είναι η Αφρική και …λίιιιιιιγο Ατλαντικός. (Πώς λέμε και ολίγον από γιουβέτσι;)

Μαμάδες ….!!!!!!!!!!

Α. _Έλα, μαμά, φτάσαμε!
_ Φτάσατε? Όλα καλά?
_Ναι. Ναι. Κλείνω όμως, δεν έχω μπαταρία.
_ Τι? (κλασική περίπτωση το να πρέπει να επαναλάβεις καθώς δεν ακούνε. Μόνο μιλάνε και ακούν την απάντηση που νομίζουν ότι έδωσες.)
_Δεν έχω μπαταρία λέω. Κλείνω.
_Κλείσε τότε αγόρι μου να σε πάρω εγώ. (!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Β. _Που είναι η A….?
_ Στο δρόμο, πάει να δει ένα έργο.
_Τι?
_Το λιμάνι στο K…
_Ε, και ξέρει από αυτά? (?????? Ξέρω γω? Αν δεν ξέρει αυτή που είναι η μηχανικός, ποιος θα ξέρει?)
(…to be continued)

Δεν υπάρχουν σχόλια: