Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2007

Την ικανοποίησή του για την απόφαση του υπουργείου Παιδείας να αποσυρθεί το βιβλίο Ιστορίας της ΣΤ' Δημοτικού εκφράζει ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος.

«η Εκκλησία μας πρώτη, αλλά και στη συνέχεια όλα τα πνευματικά ιδρύματα (Ποια ήταν αυτά; Δε νομίζω να έχουν σχέση με εκκλησιαστικά ιδρύματα;) και οι πνευματικοί άνθρωποι της πατρίδος μας (Αν καταλάβω ότι εννοεί τον Καρατζαφέρη, θα πέσω κάτω από τα γέλια) αντιστάθηκαν σε αυτή τη διαστρέβλωση των αναμφισβήτητων ιστορικών γεγονότων, καθώς και την προσφορά της Εκκλησίας στους αγώνες του Έθνους.(και αυτή η προσφορά είναι ένα από τα αναμφισβήτητα γεγονότα;) Συγχαίρω από καρδίας τον Υπουργό κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη για την παρρησία και την ευθυκρισία, την οποία επέδειξε στο θέμα αυτό που έχει αναστατώσει την ελληνική κοινωνία». (Να δεις τι καλό του κάνεις του κυρίου Στυλιανίδη που τον συγχαίρεις από καρδίας.....ειδικά στις δημοσκοπήσεις ανάμεσα στους νέους, τον ανέβασες πολύ στα μάτια τους/μας. οι φοιτητές θα το λάβουν σοβαρά υπόψιν.)

Τελικά δεν ξέρω αν πρέπει να γελάω ή να κλαίω. Ο άνθρωπος είναι με το ένα πόδι στον τάφο, οι ...ανερχόμενοι του κάνουν τρισάγιο αλλά αυτός...εκεί. Το πάν είναι να μη δοθεί στα παιδιά βιβλίο που δεν παινεύει την Εκκλησία. Πάμε καλά; Γίνε καλά πάλι πρώτα (ο Θεός) και μετά συνεχίζεις ανενόχλητος το έργο σου ως ....πολιτικός. Θα χώνεσαι σε όλα όπως πριν Δεν υπάρχει πιθανότητα να αλλάξει σύντομα αυτό. Μη φοβάσαι. Η θέση σου στη βουλή θα σε περιμένει (ενισχυμένη!!!) Σου έγινε μια χάρη. Σου δώσανε αυτό που ήθελες. Κάτσε λίγο να ξεχάσουμε ότι επεμβαίνεις σαν π... όποτε δεν σου αρέσει κάτι. Μάζευε ανέκδοτα βρε αδερφέ!!!!!

12 σχόλια:

DINOS TZORTZOGLOU είπε...

Πώς να γελάσεις...
Τελικά τους πέρασε....

Κανένα κ...κάναλο δεν έκανε μια σοβαρή συζήτηση.... Όπως έγραψε και ο ΚΑΠ>ΚΟΥΜ> στο blog του, πατριδοκάπηλοι και ευρωλιγούρια έπαιξαν με το θέμα σαν ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΠΑΟ για τις γ.... ακροαματικότητες...

Πρόταση: Να προταθούν Χριστόδουλος-Καρατζαφέρης-Ψωμιάδης για επίτιμοι διδάκτορες στην Έδρα Ιστορίας...

Και αυτός πια....
Είπαμε να σεβαστούμε την ασθένειά του....
Θου φυλακή........
Σχώρα μι Παναγιά 'μ....που λέμε στη Σάμο....

Stelios Frang είπε...

οι πνευματικοί άνθρωποι της πατρίδος μας...

Καρατζαφέρης, Ζουράρις, Παπαθεμελής, Ανθιμος και λοιπές πνευματικές δυνάμεις του τόπου.

Ανώνυμος είπε...

θα ξανακουσουμε απο τον Χριστόδουλο όταν ακούσει απο τον Αλαβάνο το: "Ορκίζομαι στην τιμή και τη συνείδησή μου να είμαι πιστός στην Πατρίδα και το δημοκρατικό πολίτευμα, να υπακούω στο Σύνταγμα και τους νόμους και να εκπληρώνω ευσυνείδητα τα καθήκοντά μου". -χωρίς να αναφέρει τίποτα για τον Χριστόδουλο. χαχαχαχ Τούρκος θα γίνει.

Ανώνυμος είπε...

"Πρόταση: Να προταθούν Χριστόδουλος-Καρατζαφέρης-Ψωμιάδης για επίτιμοι διδάκτορες στην Έδρα Ιστορίας..."
Θα σκοτωθούν μεταξύ τους για το ποιός θα έχει το πάνω χέρι. ποιός είναι πιο κοντά στο θεό και ποιός πιο μακριά απο τους Αλβανούς. Τα γομάρια. Σχώρα μι Παναγιά 'μ.... χαχαχα

Ανώνυμος είπε...

Πιο συγκεκριμένα:
Καρατζαφέρης για την Έδρα Οικονομικής Ιστορίας, αφού με τις προτάσεις του ΛΑ.Ο.Σ. για τα οικονομικά έγραψε ιστορία..
Ψωμιάδης για την "Ιστορία του Πόντου" (σύμφωνα με την αργκώ των νέων)
ε, ο Άνθιμος μπορεί να προταθεί για την Φιλοσοφία της ιστορίας λόγω του υψηλής του διανόησης

Ανώνυμος είπε...

Epeidei ego den exo diabasei to neo biblio ths istorias (opos fantazomai esy Angelina) tha ithela na mou peis se poio shmeio den peneuei thn Ekklhsia? Kai ti akribos leei? Opos episeis se poia shmeia to biblio to sygkekrimeno einai istorika alithes se sxesh me ta proigoumena biblia ta opoia htan gemata propaganda (opos anaferetai apo tous "pragmatikous" pneumatikous anthropous)? Mipos theleis na mas peis oti telika den efygan toses oikogeneies apo ton Ponto khnigimenes kai hrthan sthn Ellada? Mipos den sfagiastikan Ellhnes sto diogmo? Mipos telika kai h genoktonia ton Armenion einai aplos mia politiki propaganda? Kai se teleutaia analhsh epeidei o Xristodoulos ekane mia dhlosh os arxhgos ths ekklhsias tha prepei na ton xarakthrizeis san pou.. kai gomari?
Ayto einai to epipedo pou presbeyeis?
Xoris na eimai me to meros toy Xristodoyloy, pou prosopika theoro oti enas anthropos ths Ekklhsias tha rpepei na asxoleitai kathara me pneumatika themata kai mono, den tha mporousa na doso tetoio xarakthrismo se kanenan akoma kai an htan entelos antithetos me ta dika mou pisteuo.

DINOS TZORTZOGLOU είπε...

robert

Δεν νομιμοποιόυμαι να κάνω το ... συνήγορο κανενός, αλλά, εντάξει μια κουβέντα παραπάνω είπαμε....
Μη μείνουμε στο savoir vivre...
Συμφωνώ ότι θα έπρεπε να σεβόμαστε το σχήμα, αλλά μήπως πρέπει να το τιμά ο ίδιος πρώτος;
Κατά τα λοιπά, κανένας μας δεν υποστήριξε το ίδιο το βιβλίο...μιας και -τουλάχιστον εγώ- δεν το έχουμε διαβάσει...
Δες και το πρώτο μου σχόλιο...
Αρνούμαστε να δεχτούμε όμως, ότι το οποιοδήποτε βιβλίο, αντί να αξιολογείται από τους παιδαγωγούς (και εδώ συγκεκριμμένα και τους ιστορικούς), θα περνάει από την κρισάρα του κάθε φασίζοντος φωνακλά για να κυκλοφορήσει...

Ανώνυμος είπε...

1.ευχαριστώ για την υποστηριξη dino. Αυτα ακριβως θα έλεγα και εγω. 2. Δεν ήθελα να γραψω την λέξη "πορδή" -πετάχτηκε σαν πορδη που λένε. το διευκρινίζω γιατι τελικα όλοι πιστευατε κάτι χειρότερο οπότε παρατάω τα υπονοούμενα. 3. Κανένας δεν θέλει να τα βάλει με τον Χριστόδουλο ...εάν ασχολείται με τα δικά του και όχι με το τι διδάσκεται στα σχολεία. Αυτό θα μου επιτρέψεις φίλε robert να επιμένω να το αφήσουμε στους ιστορικούς-εκπαιδευτικούς κτλ. 4. Τα προηγούμενα βιβλία ήταν εξίσου χαλια. Είναι λογικό μέσα απο τα βιβλία να θέλουν να περάσουν κάποιοι κάποια μηνύματα. Ετσι γίνεται θέλουμε δε θέλουμε. Εγινε κάποια αρχή. Βγήκε ένα βιβλίο διαφορετικό. Ανέφερε οτι κάποια πράγματα δεν έγιναν όπως θα ήθελαν να πιστεύουμε (εκκλησία) απλά ανέφερε και κάποιες αναλήθειες - υποβίβασε κάποια γεγονότα (καταστροφή σμυρνης -πόλης) 5. Το θέμα του post είναι το αν πρέπει να επεμβαίνει ο Χριστοδουλος ή όχι. Αν πρέπει να επεμβαίνει η εκκλησία στα θέματα παιδείας ή όχι. Η δική μου γνώμη είναι ΟΧΙ!!!!

Ανώνυμος είπε...

Agaphth Angelina einai apolhta sebasth h apopsh sou alla pali den mou apanthses se poia shmeia to biblio ths istorias anaferei ta pragmata opos pragmatika eginan kai oxi opos "tha ithele na ta pisteyoume h Ekklhsia"? Kai se poia stoixeia styrizese kai anafereis oti ola ayta ta xronia auta pou didaskomastan os istorika gegonota htan kateuthinomena MONO apo thn Ekklhsia? Apo oti gnorizo epi palaioteron kybernhseon oi thesmoi ths Ekklhsias kai tou kratous eixan diaxoristei se arketa megalo bathmo . Apo ti stigmh loipon pou to kratos htan (kai einai) anejartito apo thn Ekklhsia tote giati den eginan allages sta tote biblia ths istorias? Kai se teleutaia analhsh otan ekanan sxolia gia to biblio thw Istorias oi politikoi einai entajei alla otan ekane o Xristodoulos einai "pordh" (kai ego nomiza oti enoouses kati xeirotero..)? Giati diladh oi politikoi nomimopoiountai sto na lene tis apopseis tous kai o arxhgos ths Ekllhsias oxi? Mipos aytoi einai oi pragmatikoi gnostes ths istorias? Einai kanenas apo autous istorikos kai den to ijera? Epembash den yparxei kai as to katalaboume kala dioti to kratos dra autonoma. Toulaxiston auto presbebai o ahmnistos Andreas Papandreou kai oloi oi metepeita aytou. Kai fenetai kiolas oti pleon sth orkomosia ths Boulhs 2 kommata den orkistikane sto Euaggelio. Dikaioma tous kai mprabo tous pou stathikan sta pisteuo tous. To idio to KKE den ekane prosopikh epithesh ston Xristodoulo (pou tetoies eukairies gnvrizetai oloi pos tis kynigaei)to opoio shmainei oti den yparxei parembash ths Ekklhsias sta dromena tou kratous. Oxi toulaxiston opos to enois esh....
Opos eixa pei kai sto proigoumeno sxolio mou symfono sto oti oi antiprosvpoi thw Ekklhsias prepei na asxolountai mono me pneumatika themata. Kai na dexontai bebea kai kritikh otan sfaloun. Alla oxi kai se opoiadipote dhlvsh h prajh ths Ekklhsias na briskoume mono arnhtika kai na blepoume mono dolo. Kai oute na pisteuoume oti exthros tou topou mas einai h Ekklhsia...auto to rolo ton exoun analabei alloi kata kairous.
Filika kai me pneuma kaloboulhs syzhthshs.

DINOS TZORTZOGLOU είπε...

ΡΟΒΕΡΤΕ
(sorry angelina, πάλι πετάγομαι σαν την π....)

Αφού σε ενδιαφέρει τόσο, ρώτησα εγώ για σένα ανθρώπους (δασκάλους) που έχουν διαβάσει το βιβλίο.
Το αποσυρθέν βιβλίο με τις αστοχίες του είχε ένα μεγάλο πλεονέκτημα: Ανέφερε πολλές πηγές, αντικρουόμενες μεταξύ τους πολλές φορές. Αυτό σημαίνει ότι έδινε μεγάλα περιθώρια στο δάσκαλο, αλλά και στο μαθητή, να ψάξει, να δουλέψει το μυαλό του, να δει και να δώσει διασταλτικές ερμηνείες, να δει ότι τα πράγματα δεν είναι μονοσήμαντα....
Αυτό σημαίνει ότι ΜΑΛΛΟΝ (sic) δε θα καταλήξει για παράδειγμα σε συμπεράσματα όπως ότι "η Εκκλησία μπήκε μπροστά στον αγώνα του Έθνους" (:))

Από κει και πέρα:
Γράφεις: "Το κράτος ήταν και είναι ανεξάρτητο από την Εκκλησία"
Τι λες βρε παιδί???

Γράφεις:"Το ίδιο το ΚΚΕ .... τέτοιες ευκαιρίες γνωρίζετε πώς τις κυνηγάει...."
Μπα??? Και δεν το 'χα πάρει χαμπάρι! Πώς τις κυνηγάει καλέ???

Ρωτάς γιατί να ομιλούν οι πολιτικοί και όχι ο Αρχιεπ....
1. Δεν είπαμε να μη μιλάει....
Όσο "μιλάει" όμως δικαιούμαστε να κάνουμε και αυστηρότατη κριτική.
2. Οι πολιτικοί ψηφίζονται (καλώς ή κακώς) από το λαό.
Ο Αρχιεπ. από μια κλίκα δεσποτάδων που και αυτοί έχουν "οριστεί" από άλλους δεσποτάδες..... Βλέπεις η "Εκκλησία" έχει φροντίσει να βγάλει τους λαικούς από το .... παράθυρο, μιας και δεν τους έλεγχε κατά πώς έπρεπε....
3. Εμείς υποστηρίξαμε να μιλήσουν οι ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ, οι ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ, οι ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ, όχι οι ... πολιτικοί... (λίγο κράξιμο έπεσε για τους ΚαρατζαφεροΨωμιάδηδες...)

Κλείνω λέγοντας ότι αν δεν είσαι πολύ .... "αθώος" τότε ή μας δουλεύεις, ή .... πονηρός είσαι και όχι ... "καλόβουλος"

ΥΣ Δε γράφεις Ελληνικά? Μας έβγαλες τα μάτια.....
Φιλικά και καλόβουλα κι εγώ....
(Angelina sorry sorry sorry...)

Ανώνυμος είπε...

Καταρχην ΝΤΙΝΟ δεν έκανα προσωπικη επιθεση σε κανένα. Άρα χαρακτηρισμούς του τύπου "πονηρός" και "μας δουλεύεις" δεν τους δέχομαι.Και ακόμα περισότερο την ειρωνία. Ούτε με ξέρεις και ούτε νομίζω ότι έθιξα προσωπικά εσένα η κανέναν άλλο εδω μέσα. Όσο για το "παιδί" πίστεψε με μάλλον εσύ πρέπει να μεγαλώσεις και να μάθεις να σέβεσαι τον απέναντι σου. Εκτός και αν δε σου αρέσει η συζήτηση αλλά ο μονόλογος. Τέλος πάντων ζητώ συγνώμη από την Angelina που από ότι φένεται οι απόψεις μου δεν είναι ευπρόσδεκτες στο Blog της. Να είστε καλά.

Ανώνυμος είπε...

Καταρχήν όλες οι απόψεις είναι ευπρόσδεκτες στο δικό μου blog είτε συμφωνώ είτε όχι. Δεν το έκανα το blog για να γράφω την άποψη μου και να απαγορεύω στους άλλους την δική τους. Διάλογο κάνουμε και όχι μονόλογο. Η αλήθεια είναι ότι ή μας παρεξήγησες ή απλά οι απόψεις σου είναι λιγουλάκι …πολύ υπέρ του κ Χριστόδουλου. Σε αυτό που διαφωνώ τελείως μαζί σου είναι στο γιατί δηλαδή να μπορούν να μιλάνε οι πολιτικοί και όχι ο Χριστόδουλος. Πράγματι είναι λίγο αφελές. Θέλουμε δεν θέλουμε το υπουργείο αποφασίζει για τα βιβλία. Επίσης συμφωνώ με το Dino ότι έχουμε δικαίωμα να κάνουμε κριτική σε οποίον μιλάει για οποιοδήποτε θέμα και να είναι (αν γνωρίζουμε έστω και κάτι). Κάνουμε κριτική στον αρχιεπίσκοπο όπως κάνουμε και στο δήμαρχο και στο νομάρχη και στον γείτονα μας. Δεν κατάλαβα γιατί να πρέπει να το βουλώνουμε εάν μιλάει ο Χριστόδουλος και να γελάμε όλοι με τις μπαρούφες του Ψωμιαδη (με καίει αυτό καθότι …θεσαλονικη=πατριδα, χάχα). Τέλος πάντων, ευχαριστώ για τη συμμετοχή, σε περιμένω στο επόμενο…ντέρμπι.